2011. április 28., csütörtök

Sowengo tunika, miniruha ALKUDJ!!!!! - Jelenlegi ára: 5 600 Ft

Eladó ez a szép  tunika, miniruha. Amnésiában vettem Pesten, Sowengo márkája van. Egyszer volt rajtam egy buliban. Semmi hibája, újnak látszik és tulajdonképpen az is. Eredeti ára 6800 volt!!!
Csere érdekel! (Amnésiára, Mayora, Rensixre, La portára, La pierre, Sowengora, Blue Naturera, My77re, retro jeansre, replayre stb, gladiátor szandira, sarura 23 cmes belső talphosszal)
Tekints meg a többi aukciómat is!
Kedves Vásárlóim! Kérésre zárok hamarabb is aukciót, de csak megfelelő ajánlat fejében. Ugyanígy vagyok hajlandó alkura is! Csere esetleg érdekelhet, de inkább eladni szeretnék! A rózsaszín csekkesmegoldást részesítem előnyben, kérek mindenkit, hogy erre törekedjen, legvégső esetben jöhet szóba a banki befizetés, utalás. Pénzt vissza nem küldök, reklamációt postázás után nem fogadok el, így kérlek benneteket még vásárlás előtt kérdezzetek: ) Postázok simán és ajánlottan is, utánvéttel, csak megfelelő pozitív értékelés fejében! Sima postázás csak saját felelősségedre! A posta ára vagy 500 vagy 1000 ft, amennyiben utalással fizetsz. Rózsaszín csekkes fizetés esetén, a pontos posta összeget kell kifizetned.  Kérlek te írj nekem levelet, ne nekem keljen keresgélni téged.



Jelenlegi ára: 5 600 Ft

Az aukció vége: 2011-04-30 15:28
. Sowengo tunika, miniruha ALKUDJ!!!!! - Jelenlegi ára: 5 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése