2011. április 24., vasárnap

2011 ÚJ PLAYBOY PÉNZTÁRCA MP3 MOBIL TARTÓ !! - Jelenlegi ára: 1 Ft

2011 Új Terméke !!!
Playboy pénztárca , Mp3 , mobil tartó egyedi mintával !!
Termék adatai:
Márka: Playboy
Állapot: új
Funkció: két zipzáras pénztárca, Mp3 - mobil tartó
Szín: arany
Méret: 13 * 8, 5 cm
A licit tárgya: egy darab Playboy pénztárca.
Kérem nézze meg a többi licitálható termékeimet is !!!
AKCIÓ !!!! INGYENES POSTA !!!
Egyszerre ( 1 héten belüli lejárt licitek ) 6 db nyertes licit esetén a posta költségét (ajánlottan) én fizetem !!!
Villámáras vásárláskor a kért postaköltség felét én fizetem !!!!
Az alábbiakat kérem szíveskedjen licitáláskor figyelembe venni:
A licit lejárta után a Vatera egy e-mailt küld az utalási adatokkal, ha esetleg nem érkezett meg , akkor kérem jelezzék felém és pótolom . A vételár kiegyenlítésére 7 munkanap áll rendelkezésre, utána a terméket automatikusan újból hirdetem.
A postázási lehetőségeket és díjakat a szállítási és garanciális feltételeknél kérem a licitálás előtt nézzék meg, a későbbi esetleges félreértések elkerülése miatt.
Kérdés esetén bizalommal forduljanak hozzám !!
Jó licitálást kívánok !!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-04-27 19:09
. 2011 ÚJ PLAYBOY PÉNZTÁRCA MP3 MOBIL TARTÓ !! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése