2011. december 31., szombat

52-es, béléses szövet szoknya, selyemszalaggal - Jelenlegi ára: 1 000 Ft


Lefelé bővülő fazonú, selyembéléses szövetszoknya, alján selyemszalaggal. Beleírt mérete 52-es. Nagyon finom tapintású szövet, nagyon szép esésű, nem rugalmas anyag.
 Csípőn és derékon is hordható, övbújtatók vannak rajta.  
Vasalást nem igényel. Én csak egy-két alkalommal használtam, alkalmi viseletnek tartogattam, de kifogytam belőle. Nagyon csinos, több évszakban is kihasználható viselet, télen viseltem és nem fáztam benne.
Bejelöltem a csere funkciót is a termékeimnél, legjobban XL-es méretű férfi holmik érdekelnek cserére: farmernadrág, póló, pulóver.  
Méretei:
Hossza: 78 cm
Derék bősége: 48, 5 cm
Csípő bősége: 56 cm
Postaköltsége: 585. - Ft + 225. -Ft az ajánlás! Simán is postázok, de nem szeretem begyűjteni a semleges vagy negatív értékeléseket, ha a posta nem kézbesít!  
Lakásunk állat és dohányzás mentes!


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-18 14:43
. 52-es, béléses szövet szoknya, selyemszalaggal - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése